Nerd

Vi har ju konstaterat en gång tidigare att jag är en fågelnörd...
Så. Idag när jag cyklade hem från stallet blev jag stående en stund utmed vägkanten, blickandes mot skyn...
Jag var bara tvungen att stanna och titta på ett par svarta moln av fåglar som flög runt. Det ser ju så himla häftigt ut med en stor svart klunga som dansar fram på himlen! ;)
Och sen var det ett par Tofsvipor som försökte jaga bort en liten hök av något slag.
Jepp, jag är en nörd! ;)

Nu har vi precis kommit hem från Jocke. För där har vi varit och ätit tracos förstår ni. Gött som tusan. Jag åt mest...hm...

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Fåglar e riktigt häftiga djur!

Kram

2009-08-24 @ 09:16:41
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

Tack så mycket söta du :)

2009-08-24 @ 09:30:02
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Stina Ydreborg

Hahaha... Tacos minsann ;-)

2009-08-25 @ 07:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0