Lite uppdatering

Senaste veckan har bara sprungit iväg!
Jag har jobbat, njutit av sol ihop med Sanna, ätit glass, ridit min fina häst och åkt på en förkylning.

I helgen red jag ut på Robban och njöt av sol, vitsippor och galopp på gärde bredvid harar och tranor. Mys!


På valborg åkte vi ut till Emil och Sofia och grillade. Gott och väldans trevligt!


1 maj skedde en premiär! Whisky fick bli utekatt igen efter drygt 4 månader som innekatt!
Om han var glad och hade fullt upp med att spana in sitt revir? Eh, jajemen!


En paviljong har rests i det Ljungbergska/Karlssonska hemmet. Nåja, inte i hemmet kanske men utanför i trädgården! Underbart!
Och där ska det avnjutas grillat ikväll i en bunt goa vänners lag. Bara det dåliga vädret håller sig borta...


Sedärja! Då var ni lite uppdaterade om mitt liv igen!
Och Stina, en liten fågel har viskat i mitt öra vad som sker i detta nu... Heja heja! :D


Kommentarer
Postat av: Stina

Heja heja mig... När inlägget gjordes hade jag en alldeles ny liten varelse på mitt bröst!

2012-05-07 @ 23:08:55
URL: http://livetialmlunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0