Energi!

Jag vet inte vad som hänt men jag känner mig pigg och har en massa energi!
Jag har senaste dagarna städat, diskat, röjt och pysslat här hemma.
Frivilligt! (man liksom bara; what!?!)
Jag har till och med gjort påskris och satt på matbordet. Finfint!

En orsak kanske är för att jag är ensam hemma o får sova ostört utan någon som andas (helt normalt) bredvid mig... Hm..
Ja, Johan är iallafall i Rumänien med jobbet och har team building och fabriksbesök (läs: dricker öl).

En annan som har MASSOR med energi är Whisky!
Oj som han kör järnet här hemma. Och jamar roligt och rejsar runt.
Just nu ser det ut så här:


Men normalt far han runt som en illbatting, hoppar på saker och ligger och sparkar på mattor:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0