Spontant och mysigt

Eftersom jag åker till Skåne på onsdag och blir borta 1½ vecka och inte hade någon kaninvakt så bestämdes det lite snabbt och spontant att jag skulle köra hem lilla 'ninis till mamma och syrran.
Så efter att ha tagot hand om min halta häst på lördagsmorgonen, varit hemma och myst med Whisky lite och sen lagat lunch till sambon och kört till hans jobb med matlåda (vart är mitt pris för bästa flickvän liksom??) så åkte Molly och jag helt enkelt till Värmland.



Hemma hann jag med både att mysa med syster och mamma, hoppa lite hinder med Molly, hälsa på pappa och sitta uppe hela natten hos Jennie.
Spenderade natten hos bästaste Jennie. Vi gick långpromenad med vovven som på något vis lyckades tappa sin reflexväst utan att vi märkte det trots att vi ju ändå har 4 ögon ihop (!?). Vi satt sen i soffan hela kvällen och pratade till halv 3. Sen la vi oss och fortsatta prata en timme till, vi har ju faktiskt inte setts sen september så vi hade lite att ta igen ;)
Igår avslutade jag min snabbvisit med en skogspromenad bakom två hästrumpor. Syrran var med en kompis och red på fjordingen Grynet, som jag faktiskt red några gånger för sisådär 11 år sedan!



Kommentarer
Postat av: morz

Jag har det jättespännande! Äter morot ikapp med Zingo! Hälsn Molly

2012-02-21 @ 10:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0