Resumé

En kort resumé av 2010 tänkte jag försöka mig på.

Januari var månaden jag och Elin såg en Jonas Gardell-föreställning och J och jag kämpade med kylan i huset.


Februari var månaden då jag, Emma, Sanna & Therese hade en för jäkla kul torsdag! Och det var mycket snö ute...


Mars var månaden då jag spenderade en vecka i Skåneland och jobbade på Bruksprovet. Och arbetsgruppen från skolan firade våffeldagen hos mig och red på Robban.


April var månaden då Carissa och började göra framsteg efter en period med strul. Jag åt glass på Bosses för första gången och klappade ormar på Fenomenmagasinet.


Maj var månaden då jag började tävla Wengo lite. Sanna, Elin & jag lekte modeller för en dag och vi 3 plus Emma drog till England på långweekend!


Juni var månaden då mamma och jag hade mysiga fikastunder vid hamnen hemma. Midsommar blev oförglömligt kul och jag var tvungen att lämna tillbaka Carissa.


Juli var månaden då det var Falsterbo-vecka (och som jag längtar till denna sommars Falsterbo-vecka)! Och bröllop mellan Malin & Jocke.


Augusti var månaden då världens finaste syster bodde hos mig en vecka. Vi red en hel massa. Även på islandshäst.


September var månaden då jag jobbade. Och jobbade. Och jobbade.... Och tävlade på Wengo!


Oktober var månaden då syster och jag var på Arvikamârten. Jag & Rob galopperade runt på stubbåkrar och jag var nere i Skåneland och jobbade på Breeders-veckan.


November var månaden då jag & tjejerna var på Mia Skäringer-föreställning. Jag var på Ikano-kick off och fick se Petter spela. Och jag & J var i Ullared och tittade på Morgan & Ola-Conny.


December var månaden då Elin & jag klädde ut oss till Bonde-Ann-Katrin & Bonde-Jonas och maskeradhoppade på Rappestads luciashow. J & jag gick på bio mitt i natten och mitt hår bytte färg.


Joråsåatte.... Nu får vi se vad 2011 har att erbjuda.
Gud så jobbigt att lära sig skriva 2011 förresten... Har ju precis lärt mig att skriva 2010...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ett sannerligen fint år (va nära på att skriva hår..men du har ju ett fint hår med iofs). Hoppas detta blir minst lika bra :)

2011-01-04 @ 00:36:38
URL: http://unbeautiful.blogg.se/
Postat av: Syrran

Ett helt fantastiskt år! allt utom att Amiral ska säljas :(:(:(:(:(:(:(:(

2011-01-05 @ 18:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0