En fin helg

Dags att summera helgen va?
Det har varit en mycket fin helg.
En helg med besök och besökande.
Pappa och sys mötte mig på jobbet i torsdags. Sen tog vi en lunchfika på Ikano innan vi drog hem.
I helgen har sys och jag ridit. Medans pappa promenerade :)


Vi har fikat på Wayne's. Och sys handlade på systemet?


Vi har firat sen (tidig?) jul.


Vi har spelat kort. (Och ja, här gör jag visst reklam för pappas jobb...)


Och vi var i Norrköping och spelade bowling med Norrköpingsbor.
Jag var grym. Jocke vann stort trots stukat finger men jag och pappa slogs om 2:a platsen. Jag lät honom få den.


En fin helg som gick alldeles för fort! Puss på min familj!

Kommentarer
Postat av: Der Alte

Jepp, håller med dig. Mycket trevlig och mycket snabb.

Och nu kan jag ju avslöja att jag egentligen brukar bowla med vänster hand... Kramisar!

2011-01-11 @ 19:39:52
Postat av: Evelina

Åh så mysigt det ser ut att sitta på hästryggen! Fina pållar :-)



Kram på dig!

2011-01-11 @ 20:58:03
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0