Baka liten kaka

I helgen när jag jobbade upptäckte jag att en massa folk gick runt med nån rosa bok under armen...
Nyfiken som man är så började jag spana efter vad detta fenomen kom ifrån.
Det visade sig vara IKEA som hade fått nån knäpp och stog och delade ut kokböcker hej vilt!
Jag är inte bara nyfiken. Jag är sniken också.
Så självklart smet jag ut från butiken och smög fram till IKEA-folket.
Heeej, sa jag.
Dom fattade vinken, flinade och räckte fram en rosa bok.
Hihi, tänk så glad jag blev!

Så här fin var den.


Och här är ingredienserna på semlor.


I love min nya bok :)
Elin, ska vi baka?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Och så tog du ingen till mig? Vad tusan..

2011-02-08 @ 22:45:49
URL: http://unbeautiful.blogg.se/
Postat av: Elin

Men jag vill också ha en bok! Ta en åt mig med!

2011-02-09 @ 07:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0