Kära helg. Som jag längtat efter dig!

När denna dagen är till ända har jag gjort 3 av mina 4 veckor som ställföreträdande butikschef.
Att vara butikschef är kul. Att få bestämma är kul.. ;)
Men det kan vara rätt stressigt också när inte kassan och sånt där viktigt riktigt fungerar som det ska...
Så det ska bli skönt med helg och ladda om för sista veckan.

Helgen inleds ikväll med kräftskiva på Johans jobb. Oh yeah.
Och imorgon bitti styr J och jag kosan mot Falkenberg för att gå och se Pang på pensionatet (Dag-Otto gör comeback. Like it!) och sen bo på hotell i Halmstad. Mm...hotellfrukost...
Längtar!

Så nu startar vi igång jobbdagen så det får bli helg nån gång va?


Kommentarer
Postat av: Stina

Vi ses ikväll! Slurp...

2011-08-12 @ 12:48:59
URL: http://livetialmlunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0