Ska vi lära känna varandra?

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
...säger hon. "Har ni läst den?" (ur Böcker inom oss. Till salu, vill ni köpa?)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Johans svarta jeans...

3. Vad var det senaste du såg på tv? 
Bumbibjörnarna!  

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
09.48... Ha! nästan rätt! 09.50!

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Politiker som debatterar.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För en dryg timme sen. Var i stallet så klart ;) Kallt ute ska ni veta...

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Slutdebatten från igår som jag spelat in. Vuxenpoäng till mig!

8. Vad har du på dig?
Polotröja och filt... Det är kallt sa jag ju :P

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jo men det var så rörigt att jag redag glömt det... J däremot drömde att han dejtade andra samtidigt som han var ihop med mig. Bör jag analysera detta? Hm...

10. När skrattade du senast?
När J berättade om sin dröm alldeles nyss.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Världens finaste väggklocka! Köpt här. Och en stor spindel...

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag såg mig själv i spegeln förut. Räknas det?

13. Vilken var den senaste film du såg?
Swordfish som gick på TV3 igår.

14. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag är oftast glad. Men ibland kan skenet bedra.

15. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Ökad välfärd! Skulle jag bli statsminister så skulle jag tvinga de rika att ge till de fattiga. Glappet dom emellan är i nuläget alldeles för stort...

16. Tycker du om att dansa?
Bär påven en ful hatt? Är det alltid nice price på Burger King?

17. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? 
Redan övervägt. Skulle jag gärna göra i framtiden! 

18. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Tyvärr, du finns inte med på gästlistan. Hissen ner är där borta... Skoooojaaa!! Visst är jag en lustig prick? Hohoho..."

Frågorna snodde jag från Svorskan.
Sno från mig vettja och säg till när ni också svarat! :)

Kommentarer
Postat av: Svorskan

Hahaha! Kul! Jag brukar inte tycka om såna här, men denna gillar jag.

2010-09-18 @ 13:45:52
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0