Filmmys

Låååång dag.
Först uteritt på Wengo med Elin och Ella. Mycket mysigt. Och mycket kallt...
Sen hem, ombyte och vidare till Ikano för att jobba.
Efter jobb gick jag ut på parkeringen mot bilen (nähä?).
På parkeringen var det ett par som bråkade och skrek. Och kastade ut saker från en bil.
Jag blev jättenyfiken och gick helt plötsligt mycket saktare mot bilen...
Lustigt det där att man ska va så förbannat nyfiken jämt.
Och inte fick jag reda på varför dom bråkade heller...

Sen åkte jag till Ekholmen. Herregud vilken tid det tar att åka dit.
Hur långt är det egentligen??
Där mötte jag upp Anne från jobbet för vi skulle hem till B-M som fyller 65 idag (och som för övrigt var med i Corren i fredags).
B-M blev glad och bjöd på goda pajer.

Efter en timme i Ekholmen åkte jag och hade lektion för Malin.
Malin och Carmenzita var stjärnor idag! Och jag frös.

Nu är jag hemma och ser på film med J. Mys.
Skönt med söndag imorgon. Eller nähä. Inte det nej.
Och nu är det höst.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kan du nån gång ta det lugnt och andas? ;)

2010-09-27 @ 13:38:01
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0