Vissa träffar Egypter, andra träffar Kenza & Tyra...

Jag har fått en present.
Av en egypter.
Han köpte 4 klockor av mig.
Sen frågade han vad jag visste om Egypten.
Not much, sa jag. It´s hot and there is pyramids and camels.
Haha, yes
, sa han.
Sen fick jag en present. Ett egyptiskt bokmärke.
Tack! Nu slipper jag åka till Egypten! ;)


Medans jag träffar egypter så träffar en viss annan bloggdrottningarna Kenza och Tyra.
Kära lilla Sanna blev överraskad av dem på praktiken idag. Hon ska få vara med i deras show och få en make over.
Nej nej, ingen avundsjuka här inte...
Jag är himmelens glad för din skull Sanna!!
Men ibland undrar jag hur f-n hon lyckas?
Jag menar, det är ju inte första gången något sånt här händer.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha jag är bäst helt enkelt :D eller bara försätter mig i situationer som är heeeelt crazy :P

2010-10-16 @ 17:47:55
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0