Världens bästa Karlsson

Världens bästa Erika har varit på besök!
Vi har ätit snickerskaka, skvallrat och pratat minnen och strunt i ett par timmar.
Oj så länge sen sist!


Erika och hennes Anton var på Ikano tidigare idag också när jag jobbade.
Jag har inte träffat Anton förut.
Och kände därför inte igen killen som kom in i butiken och frågade efter ett stort analog-digitalt armandsur som man kunde sätta upp på väggen också, alternativt ett litet väggur som man kunde sätta snören i och ha på armen...
(Man ba' what!??)
Killen frågade även om han inte kunde få köpa en av kampanjbilderna som vi har i skåpet med JetSet-klockor.
Han ville verkligen jättegärna ha den bilden. Jättegärna.
Creepy kille, tänkte jag...
Innan Erika storflinande hoppade fram och min polett trillade ner... höhö...

Det gjorde min dag. Jag har fnissat resten av dagen över det där!
Hihihi... :)
Och inte kommer jag glömma första mötet med Anton iallafall!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fin blogg :)

2010-11-05 @ 16:10:02
URL: http://sirapsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0