Svamp och tårta

Jag var hemma i Värmland i helgen.
Anledning: Jag fyllde år förstår ni.

Och varje gång jag fyller år, vilket brukar vara en gång om året ungefär, så firar Arvika mig genom att anordna en stor fest! De fyller staden med marknadsstånd, glada människor och ett stort tivoli.
Och till staden kommer människor från alla dess hörn, samt en och annan norrman.
Alla ville de fira min födelsedag!

Sys och jag shoppade och åkte berg-och-dal-bana.


Hemma firades det med tårta till frukost, kaninmys och svampplockning.


Och självklart hann jag med en festlig sväng till Karlstad också, i glada vänners lag!

Kommentarer
Postat av: lott

och detta sa du inte till mig! grrrrrrrrrrrr :@

2010-10-24 @ 12:27:20
URL: http://jagvetingetbranamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0