Road trip

I söndags efter jobbet satte J och jag oss i bilen och trotsade snöovädret för att åka ner till Ullared.
Det tog 4 timmar.
Sen var vi framme vid det vandrarhemmet strax utanför Ullared som vi skulle sova på.
Helt ensamma var vi.
Inte ens personal var där.
Men dom hade tänt kaminen åt oss så vi hade värme.
Oh så mysigt vi hade när vi satt där vid kaminen och spelade yatzy, ska ni veta!

Måndagen spenderades på Gekås.
Ingen kö in och ingen kö ut!
Det ni!
Och mycket shopping blev det.
Höhö.


Och när vi vandrar där i vår egna lilla värld bland hyllorna kände jag att någon glodde på mig.
Ni vet hur man kan känna att nån stirrar på en utan att man ser det själv.
Så jag tittar upp förstås och möts av blicken från den här mannen:

Morgan. Haha ;)

Och ja, vi såg Ola-Conny också! Men ingen Boris.

Kommentarer
Postat av: Daniel

ojoj sköj dag! Å morgan e ju så söt!:)

2010-11-24 @ 08:32:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Elin

Kristiiin, tog du verkligen kort på honom? Säger då det :p

2010-11-24 @ 13:44:53
Postat av: Sanna

Vad inhandlades? Bilder krävs ;)



Och jag vet inte om jag kan hålla med Daniel om att Morgan är fager.. :P

2010-11-24 @ 18:17:00
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0