På begäran

Sanna krävde att få bild på Ullaredsshoppingen.
Här är en del av det:


En kruka till mina vita pinnar. Äntligen!


Tröja att rida i.


Stooora ramar till mina stooora planscher. Äntligen!


Elvisp, locktång, spik-kudde och termosmugg.


Sovrumslampa och en väggskylt. Äntligen!

Ja, sen finns det en hel drös med grejer till.
Lite diskmedel, strumpbyxor, parfym, rid-chaps, ryktborstar, putsmedel till sadel & träns, julstjärna och en del julklappar till diverse barn i släkten.

Och Elin: Neeeej, jag tog inte kort på Morgan. Bilden är ju tagen på deras lager och den har jag snott från google ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhå massa fynd alltså! Och en rättelse: den där makapären heter vågtång ;)

2010-11-25 @ 11:44:54
URL: http://unbeautiful.blogg.se/
Postat av: Daniel

Duktigt å fint shoppar!!!

2010-11-25 @ 15:07:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0