I snabba drag

Dålig uppdatering under helgen märkte jag.
Jag har haft besök så jag skyller på det... ;)

Torsdag:
Var på bio med J och Emma och såg Farsan. Den var rolig. Lite klyschig men hade en scen som gjorde hela filmen värd att se!
Emma och jag fick skrattanfall och kunde inte sluta. Jag visste till slut inte om jag skrattade eller grät... Det var dessutom bara vi och två till i salongen... J skämdes lite tror jag :P

Fredag:
Hovslagaren skodde Carissa. Lilla fröken häst tyckte flugorna var gôrjobbiga och viftade hej vilt med benen. Hovslagare blev arg.
Pappa och sys anlände sen för ett helgbesök.


Lördag:
Det blev ett besök på Ekenäs där det var tornerspel och medeltidsmarknad.
Riddarna var bra, gycklarna var bäst och marknaden mysig. Cecilia sköt med pilbåge.



Söndag:
Besök slut. Vi lunchade på Ikano innan pappa och sys styrde kosan mot Värmland och jag började jobba inne i en varm butik... Tur min kära kollega köpte en "svalkande" latte till mig ;)
Natalie kom sen och tömkörde Carissa igen. Jag red en stund efter och häst går riktigt bra! Peppar peppar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0