Ensam hemma

Ja här har det inte hänt mycket de senaste dagarna minsann :P
Stackars er, ni måste ha väntat ihjäl er efter mig ;)

Ok, jag ska strax fortsätta skriva. Måste bara se Totilas i küren först. Det är ju världscupdressyr på TV! Inte varje dag det! Man får passa på :D

...................

Wow... Man blir helt stum... Vilken häst.... Nytt världsrekord IGEN!
Fy fasen va roligt det skulle vara att få se det ekipaget i Falsterbo i sommar!
Jag kommer tjuta av lycka isåfall. Jag lovar.

...................

Ok, back to reality ;)
Jag hade finfint besök i torsdags av mina tjejor i arbetsgruppen. Det var våffeldagen och Therese (och Pappa) fyllde år (Grattis!) så det firades med våfflor, bullar och ponnyridning på världens bästaste Rob. Kvällen avslutades med vin och 90-talsTP med Therese, Sanna och Emma som även sov över så jag fick världens trevligaste frukost-sällskap! Underbart!
Tusen tack tjejer för att ni förgyller mitt liv! :D
(Trots att du äter bullar med smör och ost på, Therese...)


Glatt gäng och glad häst som fick massa uppmärksamhet!


Sanna                       Emma                       Therese



Helgen består av jobb, jobb, jobb. Inget nytt på den fronten alltså :P
Men jag hann med att få mer finfint besök ikväll av Natalie och hennes Tommy som jag inte träffat förut. Vi stack till Coffeehouse by George och käkade mat, sen vidare hem för lite kaffe och TP ;)
Natalie klarade 1 fråga. Jag klarade väl typ 3... Men kul hade vi, höhö ;)

Nu sitter jag ensam hemma och ska inatt agera taxi för das Sambo som är på återträff för 9:e-klassarna från Linghem. Så kan det va!
Hörs da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0