Ett barnförbjudet mail.

Ibland händer det att det dimper ner ett lite annorlunda mail i inkorgen på ett mitt kundtjänstjobb.
Detta fick jag igår (sluta läs Sanna, jag sa att det var barnförbjudet ju...):


Subject: Mucka inte med mogna kvinnor

Mucka inte med äldre kvinnor...

En torsdag i rättsal 14 b

Försvarsadvokaten: - Kan ni vänligen tala om hur gammal ni är?
Den lilla damen: - Jag är 86 år gammal.
Försvarsadvokaten: - Berätta nu, med egna ord, vad som hände kvällen den 1 april.
Den lilla damen: - Ja, jag satt ju där på verandan när den unge man som bor granne kom och satte sig bredvid mig.
Förvarsadvokaten: - Kände ni mannen?
Den lilla damen: - Nja, lite grann, han bor ju som sagt granne och är mycket trevlig.
Förvarsadvokaten: - Vad hände efter han satt sig ner?
Den lilla damen: - Han berättade att han tyckte om äldre kvinnor och att jag var väldigt sexig. Han började att smeka mig på låren.
Förvarsadvokaten: - Hindrade ni honom?
Den lilla damen: - Nej det gjorde jag inte.
Förvarsadvokaten: - Varför inte?
Den lilla damen: - Det kändes så skönt. Ingen har gjort så med mig sedan min Albert dog för 30 år sedan.
Förvarsadvokaten: - Och sedan?
Den lilla damen: - Han började smeka mina bröst.
Förvarsadvokaten: - Hindrade ni honom?
Den lilla damen: - Nej det gjorde jag inte.
Förvarsadvokaten: - Varför inte?
Den lilla damen: - Hans smekningar gjorde mig alldeles varm i hela kroppen, jag har inte mått så bra på åratal.
Förvarsadvokaten: - Vad hände sedan?
Den lilla damen: - Jag kände mig så upphetsad att jag bara la mig ner och sa: 'Ta mig unge man, ta mig!'
Förvarsadvokaten: - Nå, tog han er?
Den lilla damen: -I helvete heller! Han skrek bara:  'April, April!!' Och det var då jag sköt den djäveln...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilket påhopp! :P

Men pilutta dig för jag fortsatte att läsa ;)

2010-06-17 @ 20:41:00
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0