19 juni

Tidigare i våras fick jag ett brev från Vickan där hon skrev att hon ville att jag skulle komma på bröllopet idag när hon och Danne gifter sig.
Jo, så klart att jag tackade ja.
Men så blev det ju som så att lilla Lovisa, Ågårdens nyaste prinsessa, ska döpas idag så då ringde jag upp Vickan och sa att jag inte kunde komma.
Hon försökte flytta fram bröllopet för att hon så gärna ville att jag skulle komma men tyvärr gick inte det.
Media ni vet, dom har ju tjatat om att det skulle vara idag så himla länge så det blev svårt att ändra datum. Och jag ville inte vara till besvär...
Danne ringde häromveckan och bönade och bad om att jag skulle skippa dopet och komma till Stockholm.
Men nej. Jag vill faktiskt hellre gå på dop.

Till Vickan och Danne: Grattis och fortsatt lycka till!

Nu sticker jag på dop! Och sen styr jag kosan mot Värmland för några dagar :)

Bild

Kommentarer
Postat av: Em

Jag förstår dig, jag hade gjort PRECIS samma sak! ;D

2010-06-19 @ 13:36:41
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Sanna

Haha ditt dumhövve ;) ha det så kul i Värmland och låt inte dialekten smitta för mycket hörredu!

2010-06-19 @ 15:00:02
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0