Inception

Jag har haft världens bästa kväll.
Johan mötte mig på jobbet när jag slutade och sen tog vi en liten shoppingtur eftersom J behövde en skjorta till bröllopet vi ska på imorgon.
Och vem tar man med sig som smakråd då, om inte mig såklart! ;)
Själv köpte jag en kill-t-shirt. Åt mig själv.

Sen käkade vi alldeles för mycket mat på Ghingis nyöppnade ställe. GÖTT!
Tog en kaffe och gick sen på bio.

Mina damer och herrar: Min nya favoritfilm heter Inception. Se den.
Leonardo DiCaprio är snyggare än snyggast och filmen får hjärnan att arbeta. I like it.

Se den!
Har jag redan sagt det?

Kommentarer
Postat av: Malin

Kristin vettu?!?!?! Han killen ja träffa i Vip tältet på falsterbo, han ska plugga i linköping och flytta hit :P Är inte världen liten eller ;)hihii

2010-07-26 @ 20:57:40
URL: http://malinstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0