En fredag

Pluggandet klart och inskickat. Så idag har jag suttit och funderat på vad jag skulle hitta på...
Det blev att fixa en Alla Hjärtans Dag-present till J... ;)
Jag gillar att överraska :)

Red ut med HannaPanna idag med. Skrittade ut i snön och tittade på rådjur. Inga älgar idag.
Ett rådjur hade två små bebisar som var såå sööta :)
Vi blev sugna på en galopp på gärdet så vi satte fart med Carissa i täten och det gick hur bra som helst! Första gången vi galopperade ihop och inte en tillstymmelse till att bocka från unghästen! Inte från gammelhästen heller för den delen :P
Duktiga!

Nu sitter jag och lyssnar på hur min mage kurrar. Och hoppas på att J ska höra det och köpa med mat hem... höhö...

Nu blir det Fredagsmyyys!


En väldigt ung Whisky :)


Update:
J hörde min mages böner och mat är nu på väg hem! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0