En resumé

I lördags snöade det.
Jag tror ni märkte det...
Jag märkte det iallafall för jag tog mig inte hemifrån. Inte ens till stallet tog jag mig.
Skottade garageuppfarten men körde fast ändå...


Blev sur och körde in bilen in garaget igen... Efter att ha skottat loss den såklart.
Gick istället och skottade trappen till huset.
Lördagen blev visst en skottdag... höhö...


Sen gick jag in och bakade bullar minsann!
Dessa bjöds det på då Elin och Tias kom för att se Melodifestival hos oss :)


Det blev söndag och solen tittade fram och gjorde världen lite extra vacker.
Skulle åkt och hopptränat men vågade inte för all snö...
Så jag drömde om en systemkamera istället.


Idag tackar jag Micka för att jag fick rida hennes fina Dottan igår.
Träningsvärken sitter fint i mage, rumpa och lår.
Jag hade låga förväntningar på huruvida jag skulle klara av att rida denna känsliga häst men det byttes snabbt ut mot lyckorus :)
Underbar häst!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-23 @ 19:02:59
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0