Lucia Movie night

Det blev inte mycket sömn inatt.
Rättare sagt ingen sömn alls.
J och jag var nämligen på bio hela natten!
Klockan 00.00 startade första filmen, av tre.
Vi såg två. Sen åkte vi hem. Då var klockan 04.30.

J åkte i princip direkt till jobbet, ingen sömn där inte.
Själv sov jag 5 timmar iallafall innan jag åkte och jobbade en stund.

Första filmen var inget bra. Handlade om nån kille som fastnat med handen mellan en stor sten och ett berg djupt ner i Grand Canyon.
Han amputerade sin egen arm till slut..
Förutsägbar. Tråkig. Äcklig.

Andra filmen hette The Town. Ben Affleck i huvudrollen.
Mycket bra film! Handlade om bankrånare där en av dom (Affleck) går och blir kär i en tjej dom haft som gisslan.
Spännande. Sorglig. Fin.

Nu måste jag sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0