Tyst

Ja här har det visst varit tyst bra länge nu.
Nån har inte uppdaterat så bra ser jag.
Bäst att jag tar tag i detta så det blir någon ordning på saker och ting ;)

Vad har hänt sen sist då? Jo en himla massa förstår ni!
Det får bli en bildkavalkad. Helt enkelt.

Syster har varit på besök och det har inneburit en hel massa häst förstås! Plus firande av J's födelsedag och glassätande på Smultronstället!




Sen kom även pappa på besök och då blev det mer häst i form av islandshäst-turridning. Ett besök på Bondens Creperi i Söderköping hanns också med. Och mera glass!



En kräftskiva på Leca har det också varit. Oh jää... ;)


Sen bar det av till Värmland för å bättre på värmländskan litte.
Hemma blev det fest i Skruvstadparken, en ridtur med Jennie, rensning bland en massa kläder ihop med mamma, kantarellplockning samt införskaffande av en hiskelig förkylning som har mig i ett järngrepp.



Väl tillbaka i Linköping igen har jag förstås hunnit jobba en del.
Men också hunnit att rida ut på Wengo ihop med Elin & Ella :)
Myys!



Och just det ja! Tittat på The Ark när dom spelade på stadsfesten.
Riktigt bra!



Nu så! Nu är väl ändå ordningen återställd!
She's back! Hur glada är ni inte? ;)
Godnatt på er. Nu tänker jag återgå till att knarka panodil och halstabletter. Och sova.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Wohooo welcome back to reality sådär på natten :P

2010-08-24 @ 07:46:03
URL: http://unbeautiful.blogg.se/
Postat av: morz

Två solstrålar vid solrosorna!! Tänk på det om fyra månader, den 24!

2010-08-24 @ 14:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0