Helgen

I lördags efter jobbet for J och jag till Skeda Udde. Där var det poolparty hemma hos Mias föräldrar minsann.
Jättefin pool, varmt vatten, kanonväder, god bål (som det inte var morötter i), grillning, ap-vin och allmänt mysigt.
Natten spenderades i Johans och Mathias husvagn. Och tänka sig! Jag sov riktigt gött! ;)
Mycket trevligt Mia, ser fram emot nästa års poolparty!

Söndag efter lunch åkte vi hemåt. Fast på vägen hem tog Elin och jag svängen förbi Rappestad och red lite. Jag på en mycket lugn och fin Dottan. Elin på en söt och duktig Amiral. Elin blev tröttast ;)

Nu förstår jag att ni undrar vart alla bilder från helgen är.
Med tanke på att jag brukar fungera som paparazzifotograf...
Nu är det som så att kameran var förvisso med men den råkade ligga i bilen hela tiden och därav blev det inga kort tagna alls...
Förutom ett som jag tog med mobilen.
En bild på Elins fötter. Ballerinaskor och ridstrumpor.
Gölligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0