Trevlig överraskning!

Det ringde i telefonen när jag precis kommit hem från stallet.
Jag svarade.
Och i andra änden av luren var Jennie, min livscoach och f.d. tränare :)
Hon hade åkt hela vägen från Skåne bara för att komma och säga hej till mig i 10 minuter!
Eller så hade hon vägarna förbi... Minns inte riktigt.

Det var iallafall en mycket glad överrasking så här på en söndagskväll!


För övrigt så har ridningen på unghästa´ funkat bra i helgen. Vi har hoppat och varit jätteduktiga.
Tills jag skulle skritta av idag. Dumt nog bestämde jag mig för att skritta en liten bit på stigen bakom stallet. Det gick bra i 1½ minut. Sen stog häst mest på bakbenen igen. Ett under att hon inte slog över vissa gånger...
Hädanefter blir det att bara rida på banan. Tråkigt för häst, men är man dum får man skylla sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0