Fyndigt

Igår var en ledig dag.
Så Elin och jag åkte till Ikano och födelsedagsshoppade åt Tias som fyller 26 idag.
Grattis din gamle get!
Det blev lunch på Chili och sen tog jag med Elin till Travshopen och Sharpman för ytterligare lite shopping.
Elin som aldrig varit där var mycket exalterad ;)


Själv blev jag exalterad över mitt täckesfynd jag gjorde. Var ute efter ett hållbart regntäcke till unghästa´ som har sönder allt som kommer i hennes väg...
Jag räknade dessutom med att bli ruinerad på kuppen. Men icke sa nicke! Ett riktigt hållbart (stod det iaf...) och snyggt täcke hittades för inte mer än 598:-
Woho! :)
Häst verkade nöjd även hon.

En häst som dessutom skötte sig riktigt riktigt bra idag när hon fick gå ut själv från hagen och bli tömkörd på banan. Trots att de andra var kvar ute.
Äntligen lite framsteg igen!

Nu ska jag åka och hålla årets första lektion för Malin och Carmenzita! Jää!
Förbered dig på träningsvärk imorrn Malin ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Har lite träningsverk idag asså med de va de värt ;) Tröstar mig med lite extra påskgodis!

2010-04-03 @ 21:36:26
URL: http://malinstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0