Skvaller & gamla minnen

Jag har Petra här på besök. Hon kom med tåget igår och åker hem på söndag igen efter att vi partajat på Cattis och HK's inflyttningsfest i Norrköping imorrn :)
Trevligt med lite besök :)
Petra Winberg
Jag & Petrus på maskeraden 1 maj ;)

Ikväll har vi varit i stan och träffat Katta, en kompis från gymnasiet.
Har inte träffat henne på drygt ett år, så det var riktigt kul att catcha upp lite!
Det blev en fika på Espresso House (min andra idag, första var på f.m. i Norrköping... :P). Mycket gött och mycket trevligt!
Kul att prata gamla minnen och skvallra om ditt och datt ;)
Är så skönt när man kan träffa någon som man inte sett på evigheter och det inte känns konstigt. Man bara tar vid där man slutade sist :)

Nu ska jag snart sova. Och ladda för Kvalitén imorrn... Carissa ska visas. Jag ska mest vara hästskötare men det har fallit på min lott att visa henne vid hand :P
Klockan kommer ställas på 06.00.
Såå... Godnatt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0