Min mage...

...den skulle jag kunna klara mig utan...
Igår gick jag och la mig klockan 22.00.
Pang! sa det så var det som om något högg mig i magen.
Gjorde så jäkla ont. Var nästan så jag trodde att jag hade förvärkar utan att vara gravid.... hm... :P
Och inte gav det sig heller. Blev många korta sovperioder under natten. Gick ju för tusan inte att ligga bekvämt alls eller utan att det värkte...
Ja, och så höll det på då hela natten. Och hela dagen.... härligt... not.. :P
Minskade väl inte förrän framåt eftermiddagen.
Svininfluensan kanske...?? ;)


Har iallafall gjort min andra praktik-dag idag! Och det var jättekul :)
Barnen var hur gulliga som helst.
Jag blev kallad för Tanten. Jag spelade amerikanskt fotbollspel (ni vet ett sånt som Chandler & Joey alltid spelar i Vänner) med halva styrkan av barnen. Jag spelade innebandy. Ute.
Haft en mycket trevlig dag! :)
Hoppas bara att man kommer ihåg några av de namn man lärt sig idag nästa gång man kommer... :P

Kommentarer
Postat av: Shimmer

Nu har vi fyllt på www.shimmer.nu med Disp, Joico och Urban Couture! Kika in och berätta hur du tycker det ser ut!



2009-09-12 @ 07:22:10
URL: http://shimmerbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0