Myshelg

Mamma och sys har varit på besök lördag till söndag :)
Jag mötte upp dom på Rappestad igår eftersom jag var där och hade ett par hopplektioner :)
Sen åkte vi hem och hade myskväll med Körslaget och päronhalvor med after eight...
Det senare ska det bli repris på ikväll tror jag bestämt... ;)

Idag gick jag upp halv 8...(fast som tur var är det ju vintertid numera så klockan var ju egentligen halv 9..). Anledningen var att det var en viss sambo som låg och snarkade bredvid mig... :P

Efter frukost åkte vi ut till Rob så sys fick rida lite. Dom hoppade några små språng också. Vet inte vem som tyckte det var roligast.
Tror det var ganska jämt på den fronten ;)


W gillar också att få besök ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha vad stora W och Robs ser ut helt plötsligt :p

2009-10-25 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0