Förhandsvisning

Igår var jag och UnderbaraElin tillsammans med respektive karl på förhandsvisning av Bröllopsfotografen.
Tack Csn! ;)
Jaa, något ska man väl ha för att man pluggar ihjäl sig :P

Filmen var bra men jag trodde den skulle vara roligare så var lite besviken efteråt. Den var jäkligt kul i början men blev mer och mer tragiskt med alla dessa människor som hela tiden försökte vara någon annan än sig själv för att passa in...
Jag gillade den ändå. Men om ni går och ser den så ska ni inte förvänta er en ny Smala Sussie-film. Den här har mer budskap :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!



Klart att du inte tjatar... :)

Den har varit slutsåld länge...men de ska meddela mig när den kommer in!

Jag skickar ett extra mejl till dem nu, så att de inte glömt det :)

Hör av mig så fort jag hört något!!

Hoppas att det är bra med dig annars!



Kram Sandra

2009-10-09 @ 21:45:19
URL: http://www.sandrashem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0