Julmarknad

Jaa inte för att det infann sig någon vidare julmyskänsla men UnderbaraElin och jag stack iallafall till Ekenäs för att gå på julmarknaden där :)
För lite snö, för lite kyla (ja, det får vara kallt när det är julmarknad :P) och för ljust ute. Mysigare om det är mörkt och man får lotsas fram av marschaller och facklor ;)
Men julgodiset var gött, rökt hjort smakade bra och tomtarna var söta :)
Köpte grönt the med smultron. Mm... :)
Glögg köpte vi med. Mm...igen... :)

Stannade till i världens mysigaste butik, med gamla fina möbler och ursöta prydnader, på vägen hem :)
Synd att man inte är rik :P

Carissa då. Henne red jag ut imorse ihop med Rob och Hannas mamma Lollo :)
Första riktiga uteritten för damen (hon har bara gått på gärden förut, inte i skogen) och den gick hur bra som helst! Lite spänd på sina ställen men inget som störde :P
Till och med kossorna gick bra att gå förbi! Kors i taket, där trodde jag faktiskt att jag skulle få kämpa för att komma förbi men icke sa nicke. Tur att Rob är så snäll och visar att man inte behöver vara rädd för nåt :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Ska säga åt nån att filma så kanske ja slänger upp de sen. Så sjuukt svårt att välja låt bara :P

2009-11-15 @ 20:16:29
URL: http://malinstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0