Fröken Rammel det är jag det...

Alltså jag har inte gått och gift mig med Povel Ramels son (om han nu har nån son...) om det är det ni tror :P
Jag RAMLAR ju för tusan omkull hela förbenade tiden!
Det började ju förra veckan när jag ramlade utanför Hörsalen och skrapade upp knät..
Imorse ramlade jag på tågstation i Norrköping efter att jag klivit av tåget...
Sen har jag dessutom under dagen varit nära att ramla ett par gånger till...
Jag tror inte Norrköping gillar mig.
Och fråga; Varför måste jag välja att ramla mitt i folksamlingar för?? :P

Första föreläsningen idag var k-a-s-s... Tanten skulle prata om lärande i skolan men tyckte det var roligare att prata om sin avhandling hon skrivit för 100 år sen. Entonigt dessutom :P

Efter det var det lunch och jag drog med mina kära arbetsgrupp-kompisar till Kuriosa (Tack Linda!). Maten var god och killen vid bordet bredvid såg ut som Bonde-Karl-Petter ;)

Har ridit Carissa också, hon var duktig idag :D

Nu har jag tittat när Sanna "dejtat" på TV4. Hon blev inte vald men var bäst och snyggast ändå tyckte jag. Och killen var en mes ;) hehe
Här kan man se inslaget :)

"...och väljer du mig blir det du, jag, konserter och festivaler."
Haha, klockrent! :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

PINSAMT!! :P

2009-11-05 @ 20:17:31
URL: http://unbeautiful.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu är det officiellt om inte johan sagt nåt...står iallafall på fejjan ;)

2009-11-05 @ 22:27:55
URL: http://elinsfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0