En kär gammal vän

Jag har precis kommit hem från stan efter en fika med en mycket kär gammal vän från gymnasiet som jag inte träffat sen just gymnasiet! Maria och jag bodde grannar i korridoren på Vreta när vi gick i 1:an, gick i samma klass i 1:an och var supertajta. Efter studenten har vi stött på varandra här och där nån gång ibland. På tävling, på stan och så... Alltid sagt att vi måste ses men haft liite svårt att ta tag i det :P

I söndags träffade jag och Elin henne på Ekenäs. Sagt och gjort. Vi bestämde dejt! :D
En fika på Steves blev till 3 timmars oavbrutet prat (kunde blivit ett par timmar till, lätt :P).
Det var som att vi setts igår och inte alls för 4 år sen sist! Visst är det helt underbart med människor där man bara kan ta vid där man slutade? :D
Helt naturligt, inga konstigheter -som Färjan-Håkan skulle sagt :)

Vi kommer garanterat hålla kontakten vidare nu och jag är alldeles varm i hjärtat över att ha tillbaka en av de bästa människorna jag någonsin träffat!
Dessutom är hon värmlänning hon med. Kan ju inte bli bättre ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Kristin!



Tack så mycket för din fina kommentar på min blogg :)

Älskar verkligen det jag gör...och jag blir så glad när någon uppskattar det!



Ha en jätte bra dag!

Kram Sandra

2009-11-18 @ 08:03:44
URL: http://www.sandrashem.blogspot.com
Postat av: Elin

haha mm å det där var ju dom enda som var hyfsade :p å sen stoppar man i dom i photoshop å vips är dom liiiiite bättre ;) lever du än förresten? inga brytna ben? Kraam!

2009-11-19 @ 10:32:56
URL: http://elinsfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0