Spontant!

Igår var jag och Elin och shoppade present till ett födelsedagsbarn.
Det blev en bra present :)

Vi tog en fika på Steves också.
Jag spontanbeställde en chailatte. Den var god. Smakade pepparkaka :)

Sen spontanköpte jag en mors dag-present, :P
Eller ja... lite planerat var det kanske... Men inte vad jag skulle köpa! ;)

På vägen hem gick vi förbi ett bord med jordgubbar.
Så jag spontanhandlade några röda bär med.

Efter det var jag ju tvungen att köpa lite grädde till gubbarna.
Och då stog det en Röda Korset-tant utanför med en bössa i handen.
Jag spontangav en tia till Rädda Mammorna-hjälpen :)
Dagens goda gärning!

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Tias gillade med presenten! :D Tur för han hehe Kraam

2009-05-29 @ 12:00:26
Postat av: RK-Revisoren

Vad har man för val när en gammal kärring hotar med en bössa??

2009-06-02 @ 22:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0