Plugg plugg

Jag sitter och råpluggar på ett gigantiskt hästlära-prov som vi ska ha imöra...
Massor att lära sig. Och som vanligt sitter man i sista minuten och pluggar... :P

Jag, Natalie och Stine var och hälsade på Linda på sjukhuset förut.
Hon mådde mycket bättre. Har blivit opererad och fått skruvar uppe i armen.
Ganska pigg trots det som hänt och en massa smärtstillande.
Vi hade med oss lite choklad och en tidning också så hon inte skulle få långtråkigt ;)

Nej, nu måste jag fortsätta plugga....
Ska ju rida examen i dressyr imöra med. Mycket på en gång här! :P
Keep your fingers crossed! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till på dressyr examen Kristin :)

Ska hålla tummarna när jag ligger hemma i sängen med hjärnskaning!! :/

Ha det bra! Kramar, Sofia!

2009-05-14 @ 10:31:56
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0