Onsdag

Ridningen idag gick åt skogen... Alltså, vi red inte till skogen men det gick åt skogen.. ;P
Jag kan inte rida längre. Blir så irriterad på mig själv och tappar tålamodet direkt när Rob börjar tjaffsa... Blir inte så bra då... :P
Hur får man tillbaka lusten och viljan att verkligen rida och inte bara åka häst?? Någon?
Just nu känns det som att det inte går framåt alls med ridningen, speciellt på Rob. Jaja, kanske blir bättre sen när vi kan börja träna mer självständigt och jag kan korrigera saker direkt utan att vara ivägen för någon annan. We'll see ;)

Nu på eftermiddagen har Åsa Frykman och Rickard Björling (veterinär och travtränare) haft föreläsning för oss om träningsfysiologi. Mycket intressant! Dom är verkligen jätteduktiga och superbra på att prata. Så det var kul :)

Snart ska jag gå på bodybalance med Elin. Det ska bli skönt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0