En fredag

Ännu en fredag som gått alldeles för fort ;)
Hoppade på morgonen fast inte på Rob utan på Pinnen. Han var super! Och eftersom han är större än Rob så kändes hindrena inte lika höga att styra på... ;)
Så jag hoppas hoppas hoppas att jag får ha honom på examen om 1½ vecka!!

Sen åkte jag och Natalie och köpte fika och satte oss i solen och pluggade till en uppgift i träningslära som skulle in idag. Blev precis klar med renskrivningen... Göött... :P

Har varit ute och galoppat i full fart på slingan med Rob också. Ibland måste man få ha lite kul ;)

Louise Haga har haft hoppträning på Vreta ikväll så jag och Natalie satt och tittade på det en stund med. Satt och beundrade Quinton när Josse red honom samtidigt som jag snicksnackade lite med Fanny the hästskötare ;)

Skulle åkt en sväng till Lotta som har födelsedagsfest ikväll men det fanns liksom inte riktigt tid kvar för det tyvärr... :(
Men Grattis Lotta iallafall! :D

Imöra blir det jobba på Ur&Penn och sen är det inflyttningsfest hos Sylvia & Johan, the grannar. Så jag känner att det är hög tid att slänga sig i säng nu!
Godnatt! :)

 
Fredagar innebär också spåndag.
Så här kan det gå till när man släpper lös Ida & Cattis i stallet.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0