Våffeldagen

Igår var det våffeldagen.
Vilket innebar att  vi gjorde våfflor i fikarummet i stallet, på lunchen :)
Mmm... Gööött :)
Vi roade oss med att pynta våra våfflor så de blev ännu finare och godare...


Jag skrev mitt namn... ;)


Stine skrev sin hästs namn (Kickapoo)...


Natalie skrev sitt namn.

 
HK gjorde ett.....självporträtt..?? ;)


Natalie gjorde några armhävningar sen för att slippa dåligt samvete...

Jag levde på våfflor igår.
På kvällen åkte jag, Stine och Elin hem till Sanna och Micka. Sanna hade Mary Kay-party.
Dyra produkter, så jag åkte dit och tänkte inte köpa något.
Men efter att vi testat krämer och grejer för både händer och ansikte så var jag så himla nöjd att jag råkade visst köpa med mig lite hem ändå.... Ooups... ;)
Ska ha eget Mary Kay-party den 16:e april :) Det blir kul.

Ångående våfflorna då så åt vi våfflor även hos Sanna och Micka. Är det våffeldagen så är det ;)
Och Mickas chef på Tannefors bageri hade bakat en görgo´ tårta som hon bjöd på med.

Ojoj.. Man kanske borde gå ut och springa några varv runt elljusspåret...
Nääää...Det orkar jag inte.. :P

Kvällen idag har tillbringats med att måla väggar i huset. Det tar tid... Mycket tid... Blää...
Men det blir ju bra iallafall! Och man ser resultat direkt! Och det behöver jag, annars tröttnar jag jättefort.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0