Tapetkoll!

Efter skolan åkte jag in till stan och hämtade upp mitt personliga smakråd Elin.
Elin var inte sig lik.... För hon hade klippt lugg! :D Så snygg! :)

Sen åkte vi till Nordsjö och spanade på tapeter att ha i huset! Hittade två übersnygga som jag vill ha som fondväggar i vardagsrummet respektive "kontoret".
Nu ska jag bara övertyga J om att vi ska ha dom, men det blir nog inget svårt ;)

Lite snett och så men den här vill jag ha på "kontoret".


Och den här i vardagsrummet! :)

Appropå huset så flyttar vi ju om ca 3 veckor!
Och jag börjar få smått panik...
Imorse vaknade jag lite halvt panikslagen eftersom jag drömt att jag hamnat i fängelse p.g.a. rattfylla!
Och jag fattade ingenting för jag kunde inte ens minnas att jag träffat polisen, så hur jag hamnat i fängelse var ett olöst mysterium... Och mitt i allt kom jag på att jag skulle ju flytta om 3 veckor och måste hinna tapetsera i huset innan dess! Rätt svårt att göra när man är inburad... Hm....
Så jag ropade förtvivlat på min lärare Sussie att det här går inte! Jag måste åka och tapetsera!! Jag har inte tid att sitta i fängelse!
Och förresten så har jag inte blivit stannad mer än en gång och det var över ett år sen. Och då var jag minsann nykter :P
Fast det är klart... Om jag åkt dit för rattfylla så kanske jag var så full att jag inte kommer ihåg någonting... Aoch... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0