Saknar ni mig? ;)

Det prioriteras upp-packning av grejor och iordningsställande av huset nu istället för bloggen...
Illa, jag vet... ;)
Men jag ska bättra mig... ;)


Sladden till kameran är bortpackad så jag kan tyvärr inte komma med några bilder idag heller...

Det känns hur bra som helst med att bo här i huset! Saknar inte lägenheten ett dugg och huset känns verkligen som hemma! Härligt :)
Whisky börjar med komma till ro.
Det spökar inte här heller :) Inte än iallafall.... :S

Flytten gick bra och smärtfritt. Fram tills i söndags kväll... Då smärtade det...
Jag skulle hälla över våra kära fiskar från en hink till akvariet.
Och vad gör klant-Kristin. Jo, vrider axeln ur led! Rekomenderas inte!
F*ck, va' ont det gör...
Men. Jag lyckades ställa ner hinken med fiskarna i utan att skvimpa ut något eller någon! I'm impressed! ;)
Sen vred jag tillbaka axeln...
Så nu är jag handikappad. Kan inte rida, inte göra några större arbeten eftersom det inte går att röra armen varken framåt, bakåt, uppåt eller åt sidan.... Hm....
Mamma tyckte att jag skulle ta och börja rida i handikappgrupp.. Tack för den ;) hehe....

Trots detta har jag med svärmors hjälp och lite assistans av Nellie lyckats packa upp alla mina kläder, lakan, handdukar och alla köksgrejor! :)
Nu fattas bara lite färg, tapeteroch slutfinishen.
Just det ja... Och en toalett med... :P
Har ingen för tillfället så vi gör som på camping. Vi går en liten bit (in till grannen) för att kunna gå på toa eller för att duscha ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men Kristin då... vår lilla klanta;) Det är väl inget bra tillfälle att göra sig illa när man är i flyttatagen?



Jag väntar spänt på bilderna;)

2009-04-01 @ 09:43:01
Postat av: Elin

Kan du inte ta kort med mobilen och bluetootha dem till datorn? ;)

2009-04-01 @ 10:58:08
URL: http://elinsfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0