Roffe-radar

De få gånger jag är hemma när det är ridsport på TV (och då jag kommer ihåg att det är det...) så lyckas jag nästan alltid att zappa över lagom till att få se när Rolf-Göran Bengtsson rider!
Jag måste verkligen ha någon slags Roffe-radar inopererad.. :P
Nu missade jag visserligen de första sprången men jag såg det mesta av dagens ritt med Casall la silla.
Tyvärr fick de två nedslag... Måste berott på att jag inte lyckades se allt... ;) Roffe kände på sig att inte jag var med från början... Han behövde mitt stöd...
Too bad...

Trevligt väder vi har förresten, eller vad tycker ni?



Jaha, nu ska jag visst åka till Max med jordens största beställning fick jag precis veta.
"Hej, jag vill ha det här och det här och det här och det här. Och sen det här och det här med. Släng med det här också.
Om jag är hungrig? Näää...va då ra?" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0