Hoppning på schemat

Vi hoppade idag på skolan.
Kul övning med studs, oxer på diagonalen och sen en kombination. Men när jag såg gruppen, innan mig, hoppa kombinationen insåg jag att det där skulle bli svårt för lilla Rob. Det var jättelångt emellan och alla fick rida fort!
Så jag tog en annan häst som skulle klara det bättre.
Rob fick vila och jag red gammelfarbrorn Roxy :)
Han är 19 år och ganska stel men mycket pigg och glad och hoppar mer än gärna! Så det gick jättebra och var jättekul! :)


Roxy

På schemat i helgen står det stall-jour för min del.
Då ska man städa lite extra i stallet och mocka lite hagar.
Och för att slippa det i helgen så gjorde vi allt det där idag istället.


Pärlan hjälpte till ;)


Alice & Natalie jobbar på ;)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Heheh, jag har ridit Roxy fast för typ tre år sen...

2009-03-06 @ 21:12:39
Postat av: Kristin

Aaa han är så söt :) Myshäst :)

2009-03-06 @ 21:57:59
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag ahr med jour i skolan i helgen fast i skolan stall då..

Har med varit sjuk så det har varit en långsam och jobbig helg :(

Naaw Roxy är så mysig :)

Kramar!

2009-03-08 @ 19:23:59
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0