Friluftsdag

Jahapp. Vreta hade då friluftsdag idag. Vi i KY anordnade den.
Jag och några till hade avsutten verksamhet; 5-kamp. Vi hade planerat massor, fixat och trixat och skaffat priser.
Skulle bli skitkul!
Men för att kunna ha 5-kamp måste man ju ha minst två lag eftersom det är lite svårt att ha tävling annars ;)
Hur gick det då?
Jaaaa... På förmiddagen kom det en tjej. Och på eftermiddagen kom det fyra tjejer...
Hm... :P
Den ensamma stackars tjejen fick agera lite provdocka och testa lite av de grenar vi tänkt göra. Vi var ju tvungna att underhålla henne på något sätt ;)
På eftermiddagen hade vi 4 stycken så då fick vi till två lag med 2 i varje så det blev ju lite tävling ändå. Sen är ju frågan hur kul de hade ;) hehe...
Men dom fick godis iallafall! :)


Jag har träffat min bebis idag med! :D
Den lilla kaxmajan som föddes på Beatelund för snart 2 år sen. På den tiden jag och Robban var där. Jag träffade henne första gången när hon bara var någon timme gammal :) Och så söööt!
Sen var det jag som hanerade och umgicks mest med henne under de första månaderna. Och hon var riktigt kaxig och väldigt jobbig! Men fortfarande söt! ;)
Vreta köpte henne när hon var 4-5 månader och nu fyller hon alltså 2 år snart :) Lilla Bebis! Fast hon heter Madame egentligen.
Efter Rambo-Irco Mena.

Då:
  

Nu:

Lite skillnad va? :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hade ni för oss i lever på gymnasiet eller bara för KY elever?

Fanns det att välja på 5 kamp såna fall, hmmm..

Hade jag vetat det kunde jag kommit :P

Kramar :)

2009-03-09 @ 14:41:24
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0