Slut på besök.

Dom åkte hem efter lunch idag.
Igår kväll grillade vi lax och åt sallad och bröd till. Uj va gött ;)

Skål! :)


W höll koll ;)

Imorse åkte syster och jag till Rob och red en liten stund på banan. Det blev varmt. Vi fick duscha alla tre efteråt :P
Cecilia var hur duktig som helst! Satt fint och red nogrannt. Och för första gången på Robban så galopperade hon! Flera varv och massa fina fattningar! Duktig! :D


Sen red jag en kort stund :)


Efter stallet åkte vi till Valla och spelade minigolf innan dom drog vidare västerut :)

Imorrn blir det jobb och i helgen ska även jag bege mig västerut! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Och vinglasen används ser jag ;)

2009-07-02 @ 22:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0