Besök!

Mamma och sys är här på besök över helgen :)
Sys och jag har varit och ridit ut en tur med Rob och Costner. Första gången som Cecilia red ut på Rob! Och första gången som hon faktiskt red ut "på riktigt" :)

Gick riktigt bra, hästarna skötte sig exemplariskt, t.o.m. när det kom en traktor körande rakt mot oss som vägrade bromsa förran han insåg att han skulle bli tvungen att köra över mig om han skulle förbi i samma fart... ;)
Herregud, jag tänker väl inte riskera livet på min lillasyster när jag vet att Robban brukar bli rädd för såna fordon, bara för att en bonde är tjurig och vägrar bromsa när det kommer två hästar...
Men som sagt, han blev tvungen och vi hann då vika av på en liten sidoväg så hästarna slapp möta stora traktorn med släp. Han stirrade rätt surt på mig. Kan han ha tycker jag. Ha!

Det är väldigt bra att ha mamma här, man får så mycket gjort! Vi har rensat ogräs framför entrén på huset och i rabatterna. Blivit görsnyggt! :) Och jag har satt blommor i krukorna på väggen bredvid ytterdörren :)
 

Vi har grillat ikväll med. Det satt fint efter dagens jobb :)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!



Ja det ska bli riktigt kul!!



Nej, den var restad, slut på lager.

Men jag hör av mig när den kommer in :)

Många som vill ha den!!



Ha en jätte bra helg!

Kram Sandra

2009-07-25 @ 23:09:33
URL: http://www.sandrashem.blogspot.com
Postat av: Elin

Hehe har du startat turridning med rob? kanske skulle va nåt ;)

2009-07-27 @ 12:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0