Depressed?

Citat från Aftonbladet: "Om du vaknade upp i dag och kände dig deppig, är du troligtvis inte ensam.

Måndagen den 19 januari 2009 kan nämligen vara den mest deprimerande dagen genom tiderna, anser en expert."

Inget jag känt av iallafall :P
Men om man känner sig deprimerad så ska man ta och se på Mamma Mia-filmen. För den gör en lycklig, låtarna i filmen har den effekten.
Det har jag läst i dagens Metro ;)



Har precis pratat lite i telefon med min kära kära klasskompis Natalie <3 Det var längesen vi både sågs och hördes.
Men så fort vi pratar så är det som att det senast var igår! Underbart med en sån vän :)
Hon bor i Gävle så det är därför vi inte setts på läääänge. Men jag har hört att Gävle har fått sig en alldeles egen Ben&Jerry-glassbar. Så jag funderar på att flytta dit! ;)


Rob och Natalies fullblod Calling.

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså detta är fan ett helt jävla sjukligt beteende hur fan kan man behandla ett djur på det viset som inte ens kan säga ifrån om det inte mår bra!Kärringen som äger hunden säger att han hellre blir dragen i pulkan än att dra den själv, ja o VAD är inte det ett tecken på, för att hunden inte orkar o har ont o är överviktig!



LÄS MIN BLOGG HAR FÅTT SVAR FRÅN AFTONBLADET!

2009-01-19 @ 20:57:32
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Elin

Kristiiiin du måste rösta på Roffe!

2009-01-19 @ 21:05:14
Postat av: Sofia

Jag var depprimerad igår morse, blev ju inte bättre när jag kuggade fullständigt på nationella provet i englska.. Du kan läsa mera om det på min blogg!

HAde bra kristin :)

Kramar!

2009-01-20 @ 11:39:47
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0