Vilken dag...

För det första så har jag knappt sovit inatt...
Det blev sent i säng då jag satt och pumpade upp luftmadrasser till klockan 12.
Kan kanske tyckas skumt men det var för att jag skulle hämta bror+flickvän+flickväns bror vid tågstationen halv 2... De hade varit på konsert i Stockholm och för att slippa vandra runt i huvudstaden en fredagnatt så tog de tåget hit för att sova hos oss.
Jag gick alltså och la mig vid midnatt och sen upp igen efter en timme för att hämta barnen ;)
Och efter några timmars alldeles för kort skönhetssömn så var det dags att gå upp igen för att åka till jobbet....

Det var visst bara det att på jobbet upptäcker jag att jag kommit dit en timme för tidigt! Jag skulle börja 8,30 och inte 7,30 som jag trodde! Aaah!!
Jaja bara att jobba på.... :P

Var på båda jobben idag. Eftermiddagen spenderades i butik. Jag stängde och självklart väller det in folk precis minuten innan man ska stänga... Man lyckas få igen dörren till slut och låsa. Sen betar man av några kunder så det blir lite färre i butiken. Om det inte vore för dom som tränger sig in när folk går ut... Och sen är det dom som efter att butiken varit stängd i en kvart frågar "Har du stängt?" "Jaha ok. Skulle jag kunna få prova lite här bara?"
Tycker inte folk att det är pinsamt??
Men nej nej, ingen fara på taket. Jag jobbar gärna över en lördag :P

Gnäll gnäll ;)



J och jag har iallafall varit duktiga idag. Vi har tvättat bilarna. Det absolut tråkigaste man kan göra. Hehe...

Snart ska jag åka till min Elin. Vi ska feta oss i semlor och se på Melodifestival. Jag har köpt wiener-semla, ska bli gött :)


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

oh vilken komplimang hon är ju görsnygg :D

2009-02-28 @ 20:06:05
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0