Mätt!

Nu har jag precis kommit hem från en runda på stan med Natalie.
Först var vi Stallbutiken en sväng och köpte en massa foder till våra pållar. Där träffade jag en gammal klasskompis från gymnasiet, som jobbar där :) Trevligt :)
Sen åkte vi in till stan och letade efter en klänning till Natalie, men hittade inget. Så det blev inget köp där. Jag däremot hittade ett jättefint diadem/hårband som jag impulsköpte.... ;) Sånt är kul. ;)

Men efter det impulsköpet och ett par besök i några butiker till så var vi alldeles för hungriga för att orka kika mer så då skulle vi gå till Espresso House och fika. Men det blev på Steve's istället, EH var fullt...
Och jezes vad vi åt! Åt och pratade. Pratade och åt. :)
Det blev powerwalk till bilen sen...
Natalie och jag kommer bli feta tanter om vi fortsätter så här.. hehe...
Tur att vi ridit så mycket den här veckan... :P

Nu ska jag återgå till Grey's!


fat-cat-scale.jpg Fat cat lol picture by XBeckaLeckaX
Or not...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0