Jag och Treo

Vi funkar bara inte ihop, inte alls faktiskt... :P
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Nähä, tänkte jag, Jag har ju bara haft huvudvärk hela helgen så varför inte börja måndagen med det med...
Så jag bestämde mig för att faktiskt försöka få i mig ett glas Treo till frukost så jag skulle orka jobba....
Tre klunkar sen åkte skiten ut i diskhon. Uäääk!!
Det går bara inte. Sorry folks men jag tål bara inte Treo :P

Bild snodd från Elins blogg :)

Förresten, jag fick 7 rätt i Vinn Adams pengar imorse! Wohoo! ;)
Vilket skulle inneburit att  det hade blivit lika om jag hade ringt in ;)

Igår red jag för Jennie. Rob var superfin!! :D Han kämpade på från första stund, han kämpade så hårt att öronen fladdrade massor! Hihi, han är så söt då ;) Och det är ett väldigt gott betyg på att han jobbar rätt och är avslappnad :)
Men när vi skulle göra skänkelvikningar undan höger skänkel surade han till och skulle verkligen inte göra det. Ju mer jag tryckte med högerskänkeln desto mer flyttade han ut rumpan och fel håll! Då åkte han på lite stryk. Oj så arg han blev (skulle väl jag med blivit i och för sig). Han sparkade så högt att bakbenen nästan fastnade på månen :P
Men sen lossnade något och han gjorde ett par jättefina skänkelvikningar, om än bara några steg. Så ibland är det faktiskt bättre att slå till en gång istället för att sitta och nöta utan att få respons.... Förhoppningsvis behöver man bara göra det en gång.

När jag ridit klart var det bara att kasta in Rob i boxen och fara hemåt för det skulle komma en kille och titta på lägenheten. Jag och Whisky tog en promenad medans lägenheten inspekterades ;) Whisky tyckte det var kul (och lite läskigt) och jagade en fågel ;) Den tyckte inte att W såg så farlig ut så den satt lugnt kvar och retades lite innan den flög iväg, när jag kommit för nära.
Killen som kollade på lägenheten verkade tycka att den var bra så nu håller vi tummarna för att den blir såld!!

Ikväll ska jag börja rida på ridskola förresten! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0